El día del niño

Hola!

Viime viikon sunnuntaina vietettiin día del niño -nimistä päivää eli suomeksi lasten päivää. Meille tuotiin kotiin ovelle aamulla valtava tarjotin, jossa oli kaikille talon kolmelle lapselle ilmapallo ja nimetty pussi täynnä herkkuja. Mukana oli myös kakku, joka koostui kinuskilla täytetyistä vohvelitikuista. Mun nimilapussa luki Ira, vaikka se ei kyllä oo mun oikea nimi. Tai siis täällä se taitaa olla, kun kukaan ei tunnu osaavan lausua mun nimeä oikein. Oon joko Iira, Ira tai Lida. Mun koulun papereissa täällä luki jopa Lida, vaikka olin kirjottanut mun nimen Iida rehtorille esimerkiksi. Ei se kuitenkaan osannut kopioida sitä oikein. Täällä ei taideta ymmärtää kieliopin päälle, joten mun nimen taidetaan luulla alkavan l-kirjaimella. Pienemmille lapsille järjestettiin kaikenmoista ohjelmaa päivän aikana kasvomaalauksista pomppulinnoihin, mutta me ei kuitenkaan käyty testaamassa niitä. Ehkä ens kerralla sitten ;)

Kommentit